Thursday, December 26, 2013

Christmas Hediyelerim!





Mutluluktan havalara ucuyorum dogrusu! Amerika da yilbasi hediyesi verip almak adet degil fakat bizim yaptigimiz kutlama ve hediyelesmeyi onlar Christmastta yapiyor.Hal boyle olunca canim sevgilim sarisin; bakin bana neler almis! Paletlere asik oldugumu bilir bu kadar makyaj malzemesini alip biriktirip ne yapacagimi bilmese de beni oldukca simarttiki hic sikayetim yok.Ben bronz tenli oldugum icin Naked paletleri almaktan hep kacinmistim.Too Faced  Few of my favorite things paletinde acayip gozum kalmisti ama ben almaya gittigimde satilmisti.Canim sevgilimde artik  Sephora da ne palet kaldiysa onlardan almis hic sikayetim yok dogrusu cok mutluyum!













Hediyelerim soyle; Naked original palette, Naked 3, Urban Decay Vice palette, Sephora gloss, Hello Kitty oje, Josie Maran Argan oil deneme boyu, Philosophy Hope in the jar deneme boyu, Too Faced Beauty Balm deneme boyu.











Benim yuzum hediyelerden dolayi cok guldu zaten Naked paletleri bana kalsa kendi basima asla almazdim.Ozellikle bronz tenli oldugumdan gorunmeyecek olmasini dusunmem sacma olmus elbette renkler kendini gosteriyor fakat genede ben hic bir zaman dogal gorunumlu farlarin insani olmadim.Daha yeni yeni bu yil kahverengi fara kendimi alistiriyorum.Birde genel olarak bir urun cok fazla heryerde haddinden fazla reklami yapiliyor yazilip ciziliyorsa beni boguyor almak icimden gelmiyor.Neyseki inadim ben istemesemde hediye dolayisiyle kirildi.Serideki ikinci paleti alip  koleksiyona katip ardindan yazisini yazabilirim.

Okudugunuz icin tesekkurler hepinize mutlu gecireceginiz bir yilbasi diliyorum.

4 comments:

  1. Ruya gibi ya bu paletlerin hepsini ayni anda hediye olarak almak gule gule kullan:) bende ruyamda gorurum ancak :)

    ReplyDelete
  2. Benim en sevdigim makyaj malzemesi paletler.Daha guzelleri senin olsun.Gozum Too Faced palette kalmisti ama olanlari almis.Simdi simarikliga ne gerek var.Naked paletin seveni cok dogal tonlarda lazim .

    ReplyDelete
  3. Çok ama çok güzel hediyelerin :))) güle güle kullan :)

    ReplyDelete