Tuesday, February 11, 2014

Nars New Wave Palette




Nars markasini son zamanlarda cok begenmeye basladim.Gec isindigim bir marka oldu.Mac ve Nars markalarinin kaliteli olduguna herkes gibi bende katilsamda neden bu kadar abartildigini anlamis degildim acikcasi.Her iki markadan begendigim urunler olsada kesinlikle fanatigi degilim. 

Neyse ki E bay var! Guvendigim saticilardan uygun fiyata ulasmak mumkun.Magazalarda bitmis koleksiyon urunleri de bazen ayni fiyata bazen degerinin biraz uzerinde ucret odeyerek alabilmekte mumkun. Bu Nars paleti 18 $ a satin aldim.Acikcasi renkleri beni cok etkiledi.







Paletin swatchlari su sekilde fotolari telefonla cektigimden renkleri istedigim gibi yansitamiyorum.Swatchlari google dan alintiladim.





Genel olarak pigmentasyon orta  duzeyde far bazi sart. Ben daha once Nars far kullanmadigim icin karsilastirma yapamiyorum.En kisa zamanda ikili bir far alip karsilastirma yapmak isterim.Kalici bir far paleti olmasina karsin lila rengi nedense diger farlar gibi ince yapili degil daha pudramsi ve renk verisi zayif.Saks mavisi ve mor renkler nedense dagitmak zor. Renkler bir kez uygulaninca gunduz kullanilabilecek durumda gayet hafif far bazi ve bir kac kat gecerek resimdeki tonlar yakalamak mumkun.Internetteki yorumlarda da benzer sikayetler okudum acikcasi biraz hayal kirikligina ugradim Narstan farkli bir performans beklerdim.Tozutma konusuna gelirsek lila rengi ozellikle cok tozutuyor diger renkler fazla degil. Genelde markalarin tekli farlari Ile paletlerinin arasinda hep bir kalite farki oluyor belkide Nars palette kaliteyi dusurmus olabilir.

Farlar mat fakat iclerinde ayni renk mikro isiltilar var ancak isik altinda gorulebiliyor.Bu da benim sizler icin cektigim fotograf 







Palette favori rengim saks mavisi ve yesil oldu.Aslinda yesil renk cok ilginc bir ara renk yesil gibi gozukmesine ragmen sari tonlar da hakim.Yesil ile sari arasi bir renk. Keske butun renklerin yapisi ayni olsaydi.Bazi renklerin surumu guzel bazisinin vasat maalesef.Benim ortalama diyecegim bir palet oldu.Genede fiyatina nazaran guzel bir  palet.Unutmadan renklerin isimleri sirasiyla 

Soldan saga;   Pandora 1,Jolie Poupee,Rated 

Ikinnci sira Soldan saga; 

Outremer,Pandora2,Daphne 

Favorim Rated-Outremer.


Bu paleti herhangi bir sitede uygun fiyata yakalarsaniz tavsiye ederim.

No comments:

Post a Comment