Tuesday, August 27, 2013

Sally Hansen Krem Allik Beaming




Klasik drugstore alisverisimi yaparken Sally Hansen markasinin alliklarina denk geldim.Bu markayi en cok ojeleriyle bilirim ve lip glosslariyla fakat baska urun cikardiklarini bilmiyordum. Yapisi en sevdigim cinsten krem seklinde.Bu yaz-bahar krem alliklar elimden dusmedi hafif yapilari ve dogal duruslari ile kisa surede favorim oldular.

Makyaj malzemeleri icinde allik en favori makyaj urunum.Yeni bir marka ile tanismis isem elim hemen alliklarina gider belkide bu yuzden 100'u geckin alligim var! Hele krem alliksa benim icin hepten durum vahim, allik stoklamayi cok seviyorum. Kurudan normale donuk karma bir cilde sahip oldugumdan krem allik cildime iyi geliyor.

Alligin rengi soguk tonda hafif bir pembe.Beyaz tenlilere bronz olanlardan daha cok yakisir ama ben bronz tenli olsamda elimden birakamadim.Kesinlikle yapis yapis bir his vermiyor kaliciligi cok iyi.Uzun sure kaliyor. Sally Hansen umarim daha cok cesitle raflarda yerini alir, benim sevdigim bir marka.Bu markanin urunlerine denk gelirseniz bakmadan gecmeyin.Okudugunuz icin tesekkurler sevgiyle kalin.


No comments:

Post a Comment