Thursday, August 29, 2013

Stila Fabulous in Fiji koleksiyonluk seyahat kiti no:5



Stila  tarz olarak Too Faced ve Benefit markalarina stil olarak benzettigim bir marka.Her ne kadar Benefit  acik ara onde gitse de Stila sanki hakettigi une kavusamamis gibi. Oysaki 3 marka icinde en cok Stilayi severim.

Bu 3 marka bana nedense hep ayni firmaya ait urunler gibi bir his olusturdu bende. 3 nunde civil civil stil sahibi ambalajlari renkli kozmetikteki canli renk secimleri ve fiyat olarak yakin durmasi benim icin bu 3 markayi asagi yukari denk yapiyor.Firma sahipleri ayni mi degil mi hic bir fikrim yok. Belki ayni firmaya ait farkli markalar olabilecegini dusunuyorum cunku bariz bir tarz yakinligi mevcut.Bu konuDA bilgisi olan varsa benide aydinlatsin lutfeN.

Stila nin seyahat serisi icin cikardigi koleksiyonluk makyaj kiti serisi var.Ben Fabulous in Tiji paletine sahibim.Stila benim performansini begendigim bir marka.E bay acik arttirmadan bu paleti sadece 5$ ginbi bir fiyata aldim.




Kit de 4 adet far bulunuyor acik renk olanlar mavi ve yesil olana gore daha fazla sim iceriyor.Dokulme sorunu biraz var ama rahatsiz edici duzeyde degil.Renkler birbiriyle uyumlu.




  • Paletin alt kisminda bronz renkli stila nin meshur urunlerinden bir olan convertible color var.Bu urun dudaga ruj olarak yanaga da allik olarak surulebiliyor.Ben swatchlarken far bazi kullandim ama bazsizda pigmentli farlar.Fakat ven farlarin renklerini canli sevdigimden far bazli tercih ediyorum.Baz kullanmasanizda renk verisleri guzel.Birazcik tozutuyor ama hafifce uflediniz mi sorun hallolmayacak gibi degil.Sonuc olarak ben bu mini kiti sevdim diger cesitlerine de denk gelirsem mutlaka alirim.Umarim bu mini makyaj kitimi begenmissinizdir.Sevgiler ;

No comments:

Post a Comment