Monday, September 2, 2013

Missha BB Cream 23 numara



Missha bb kremle ilk tanistigimda cok hayal kirikligina ugradim.Hatta cabucak yargilayip kendisinden nefret edip, abarttiklari krem bumuymus???? dedim.Ilk kullandigimda yuzumu bembeyaz hortlak gibi yapmisti.Renk olarak sevmemistim, yapisi desek sert bir krem dagilmasi cok zor yuzde kuruya donuk karma cildimde tam bir kaosa sebep oldu.Bir kosede atilsin mi verilsin mi akibetine karar verilemeyen bb krem bugunlerde yaz sonunda bir kez daha denendi.

Bu sefer urunu baz Iile karistirip surunce daha cok begendim.Glowy gorunumu ve makyaj alti bazinin kattigi yumusaklik ile urun ideal oldu.Rengin acik kalmasi ile ilgili olarak bronzer kullaniyorum.










Bb kremler cilt kkusurlarina akneye iyi kirisikliga iyi gelmesi, yaslanmayi onleyici etkisi ile gayet tercih edilesi urunler.Missha nin cilt tonunu dengeleyip acmasi rengi esitlemesi gibi bir artisi da var.Fondoten gibi bir urun olmayip cilde renk veriyor .Bb kremlerin renkli nemlendiricilerden bir tik fazlasi var bakim yapiyor olmalari.Bb krem ve renkli nemlendirici urunleri yaz sicaginda yuzune fondoten gibi agir urunler surmek 
istemeyenler veya cildinde kusur ve kapatilacak birseyi olmayan bayanlar tercih edebilir.Missha da spf 42 koruyucu faktor var oldugu icin yazin ekstra koruma urunune de ihtiyac yok.Bu urunun seveni cok ben bir kez daha alirsam bir koyu rengini dusunuyorum.Sizde Missha ile ilgili dusuncelerinizi paylasirsaniz sevinirim.Hepinize mutlu gunler...;)

2 comments:

  1. cok merak edıorum bu ürünü en kısa zamnda alırım ınsallah :9 Blogunu cok sevdım canım .Bana da beklerim https://mervelil.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mervelil tesekkur ederim guzel yorumun icin. Bu urunu onceden almistim ambalajlar degismis simdi. Missha bb krem yazin cok guzel oldu bana hafif isiltili gorunum seviyorsan bu tam senlik. Yazin fondoten kullanmaya hic gerek yok.Diger bb kremlere nazaran bu cok iyi. Blogunu hemen takibe aliyorum ;)

      Delete