Thursday, September 5, 2013

Nyx Lip Smacking Lipstick




Nyx rujlar indirimdeyken firsat bu  firsat kesin denemeliyim diye dusundum.Aldigim renkler  Harmonica, Chic ve Castle oldu. Chic haric diger iki renkten memnun kalmadim renkleri  kendime yakistiramadim.Yapilari cok yumusak ve kremsi parlak bitisteler.Hatta Castle olani maalesef kullanirken kirdim dikkatli kullanilmasi gerek cabuk deforme olan rujlar yazin hele hepten eriyorlar.



Renkler sirasiyla Harmonica, Chic ve Castle.Asagida Chic rengini dudagimda gorebilirsiniz.Iclerinde en kullanilir buldugum bu renk oldu.Guzel hos bir pembe rujlarin yapisi mat olmadigindan urunun orjinal rengini vermiyor daha sheer bir gorunuse sahipler.







Bir diger renk Harmonica bu rujdan dolayi maaleseF hayal kirikligina ugradim.Durusu cok frosty nude rujlari sevdigimden guzel olabilecegini dusunmustum ama beni cok yaniltti.Pembe seftali cok acik inci renginde ama dudakta beyazimsi durdu.Rujun yapisi kremsi olup yapiskanlik hissi vermediginden ben highlighter olarak kullanacagim.






Son renk Castle bu renkle ne yapacagim aralarinda en kotu duran bu oldu lavanta rengi garip bir durusu var hic begenmedim belki baska rujlarla karistirarak bitirebilirim.






Sonuc olarak sadece bir rengi gecer not aldi fiyatinin uygun olmasi cezbedici kisin nemlendirme ozelligi oldugundan daha rahat kullanilir bir urun.Benim Nyx rujlarla maceram sanirim burda sona erer baska alacagimi sanmiyorum. Umarim yazimi begenmissinizdir.Sizin Nyx rujlarla ilgili dusuncelerini neler ? Yorumlarinizi bekliyorum.Sevgiler.

No comments:

Post a Comment