Thursday, September 26, 2013

Loreal Magic Perfecting Makyaj Bazi




Makyajimin olmazsa olmaz urunlerinden biri elbette makyaj alti bazlari.Onceden makyaj konusunda bu kadar bilgi sahibi degilken kuruyup fondotenimi acinasi gosteren faktorun cildimin kuruya donuk karma olmasina baglardim.Cozumunun de oldugundan habersizdim.Ta ki bir gun Mac de uygulama yaptirana kadar...Makyozun uyguladigi herseyi fircalar dahil aldim ve gosterdigi sekilde makyajimi uyguladim.Elbette o kuru dokulen soyulan cilt  problemi ortadan kalkmisti. Isin sirri makyaj bazi idi.O gunden sonra bazsiz hic makyaj yapmadim.Makyaj bazini nemlendiriciden once suruyoruz ciltte yumusak bir zemin haxirlayip hata payini ortadan kaldiriyor makyajin kaliciligi artiyor.Kurumayi engelliyor ve fondoteni cok guzel dagitiyor.Ben jel yapida olanlari krem olanlara tercih ederim.Deneyip en memnun kaldigim Tarte markasinin olmustu.Bu yazimda Loreal markasinin makyaj bazini tanitiyorum.





Drugstore bir urun icin iyi bir performansi var yapisi krem.Biraz yapiskanlik hissettim basta ama sebebi yogun krem yapida olmasindan dolayi sanirim.Burun ve alina cok hafif uygulamali karma cildiniz varsa parlama yapabiliyor sadece kurumaya meyilli yerlere de surseniz olur.Benim severek kullandigim bir urun oldu.Makyaj bazlarini makyaj cantanizdan eksik etmeyin derim.Ozellikle yuzu kurak topraklar gibi olan bayanlar;) Diger yazilarimi da okumayi unutmayin sevgiler;)))

No comments:

Post a Comment