Wednesday, September 18, 2013

Bitenler -1

Eveeeet ilk bitenler postuyla karsinizdayim.Su siralar bayagi bir alisveris yaptim ama neyseki bir o kadar da urun bitirdim o yuzden suclu hissetmiyorum.Gelelim bitirdiklerime:

1-Yes to carrots yuz yikama losyonu : Yes to carrots drugstore bir urun olup paraben icermemesi ve dogal icerigiyorum birayle yukseliste bir marka.Memnun kaldim tekrar almayi20- dusunuyorum.

2-Yes to carrots day cream.Bu kremin yapisi diger yuz kremleri gibi jelimsi ve hafif degil ama cok agir Desire da degil benim kuruya donuk karma cildime iyi geldi .

3-Yes to carrots body butter.Bu urun ise yogun yapida body butter inanilmaz zengin nemlendirmesi var.

4-Bath and body works coconut lime breeze duj jeli.Severek kullandim cildimi kurutmadi kokusu gayet hos.Su siralar duj jellerini resmen seker gibi yemeye basladim zira hic dayanmiyor.

5-Bath and body works meshur Paris nights vucut kremi gercekten severek kullandim bitmesine uzuldum.

6-Loreal everstyle kuru sampuan.Saclari hergun yikamak kuruttugu icin bazi gunler kuru sampuan kullanarak sacimi ferahlatiyorum.Uygun fiyatli guzel bir urun.

7-Clinique yuz yikama jeli mild.Duzenli kullanimda etkisi tartisilmaz birde yuzu kurutmasa iyi olacakti.

8-Cvs deep action krem yuz yikama jeli.Bu urunu dusta kullandim yuzumu dustayken boyle temizleyicilerle yikamayi seviyorum banyoda ise farkli temizleyicilerim ilaveten mevcut oluyor.Cok uygun fiyatli drug store ama kurutma bu urunde de sezdim.

9-Cvs ve up and up 2 adet aseton bitirdim.

10-johnson's baby nin cocoa & shea butter kremini bitirdim.Bu marka benim favorim hem uygun fiyatli hem nemlendirmesi cok iyi.Markette bir ara satisi kalkmisti neyseki geri dondu bu krem alinmazsa olmaz!!!



11-Yes to cucumbers.Yes to carrots markasinin kardes serisi cucumbers tan yuz temizleme mendilleri denedim.Cok hos lux ferahlatici cildi nemlendiren irite etmeyen bir urun.Icinde zararli maddeler yok.

12-Giovanni eco chic skin care kokusuz yuz temizleme mendili.Bu da ayni Yes to cucumbers gibi dogal icerikli cilde iyi davranan lux bir temizleyici her iki temizleme mendilide tekrar alinacaklar listesinde.

13-Herkesin tanidigi bildigi clean and clear tonic temizleyici.Bu urun guzel kiri kalintiyi temizliyor gorebiliyorsunuz , sivilce ve akne olusumunu engelliyor bir kusuru var : yakiyor maslesef. Ama bu yanma hissi uzun surmuyor neyseki...

14-Gliss sari seriden sac kremi.Gliss Amerika da satilmiyor ben Turkiye ye gittigimde aliyorum ve Abd ye geri getirip resmen stokluyorum.Bu marka hem butce dostu hemde sacimi kremi surdugum anda hemen aciyor. Etkisini cok cabuk gosteriyor pek cok pahali markaya tas cikarir.

15-Gliss siyah seri sampuan.Ayni sac kremi gibi memnunum.

16-Neutrogena goz makyaji temizleyici.Hem ucuz hem heryerde satilan bir urun hem gorevini guzel yapiyor.

17-Victoria's Secret Desire mist.Kokusu cok guzel kalicilik orta yazin zaten agir parfum sikmak icimden gelmiyor tam ihtiyacima uygun bir urun idi.Tekrar almak lazim.

18-Torpu.Bu torpu sanirim kartonumsu maddeden yapilmis heryerde cam torpunun en iyisi oldugunu okusam da bir turlu bir yerlerde  karsilasamadik ki ...satin alabileyim.Bu tarz kartonumsu torpuler bir sure sonra miadini dolduruyor demir torpuden kat kat iyi...

19-Crest agiz bakim suyu.Bu tarz seyahat boyu urunler favorim.At cantana cik ;)))

20-Dentiste plus white-gegece.Bu urunu e bay araciligiyla Tayland dan getirttim.Gece icin uretilmis bir macun. Ozellikle yatmadan once disinizi fircaliyorsunuz sabah kaltiginizda olusan kotu kokuyu engelliyor.Icerigi dogal.

21-Kiss  tupte kirpik yapistiricisi.Bu urun bitmedi atmaya karar verdim.Kirpiklerime zarar verdi ayni sekilde takma kirpiklere de... Kirpiklerim resmen yolundu sertlesti takma kirpikler ise  resmen kullanilmaz hale geldi.Bir daha alinmayacak.

22-Nyx pink lyric ruj.Nyx rujlar icin bir yazi hazirlamistim bu rujdan orda bahsettim.Maalesef pink lyric de diger aldigim nyx rujlar gibi eriyip cok kotu hasar alinca ruju bos bir kaba bosalttim.Nedir Nyx rujlardan cektigim yahu bende olan 3 renk istisnasiz kirilip eridi...tavsiye etmem.

24-Bare minerals temizleyici.Bu temizleyici gayet guzel cikti indirimden almistim malum BM nin fiyatlar el yakiyor her urunune begeniyle yaklassam da elim fiyat yuzunden gitmiyor.Agir goz makyaji ve temiz, eme konusunda bayagi iyi tum yuzu guzel temizliyor kurutma yapmadi.

25-Lancome fondoten.Durusu ve yapisi guzel kampanya varken almistim ama bu urun cok cabuk bitti yahu ustelik diger urunlerle donusumlu kullaniyordum.Ilk kez bu kadar cabuk fondotenim bitti.Fakat begendim ilerde tekrar dusunurum.

Evet benim bitirdiklerim bu sekilde umarim yazimi begendiniz yorum birakmayi unutmayin;))

No comments:

Post a Comment