Friday, September 20, 2013

Milani Lip Flash



Milani uygun fiyatli bir drogstore markasi.Urunleri basarili bir sekilde pigmentli.Benim drugstore urunleri arasinda begendiklerim listesine giriyor.Bu yazinin konusu Lip Flash kakem rujlar. Yapilari gloss bitisli ruju animsatiyor.Iclerinde sim var ama bence ucuz degil sik bir sekilde simlendirilmis.Sim sevmeyenlerin uzak durmasi gerek ozellikle pembesi daha simli.Ortuculukleri guzel hele kirmizi koyu oldugu icin daha basarili yapilari kremsi.

Kirmizi ustinde turuncu yansimlar olan ve bitisi chrome sayilan 05 hot flash:





Pembe tonlu 
fakat kirmiziya gore daha fazla sim barindiran 06 flashy...ozellikle bu renk cok dogal durdu.





Urunler bana chubby stickleri hatirlatti ama chubby sticklerden daha zayif ve daha fazla simliler.





Kaliciliklari maalesef orta fakat genede sevdigin bir urun oldu.Hepinize sevgiler;)

3 comments:

  1. Nekadar pigmentliler harika gorunuyolar keske turkiyedede olsa her marka :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selin tsk ediyorum yorumun icin ama bakalim urunleri bitiktiriyorum.Buyuk bir cekilis yapmak istiyorum Milani kalem ve alliklardan kesin koymak istiyorum.Su an cekilis icin urun biriktiriyorum.Bu urun cok ucuz ve pigmentli.Seni cekilisime davet edecegim kesinlikle!

      Delete