Friday, October 18, 2013

Alisveris Merkezi Ganimetleri




Alisveris merkezine arkadasima dogumgununde giymesi ayakkabi almaya gittigimizde ben tabiki dogru durmadim ve kozmetik alisverisi yaptim.Ustteki fotografta Estee Lauder standindan aldiklarimi goruyorsunuz.Estee Double Wear tartismasiz benim cok sevdigim ve gidip bittikce yeniledigim bir urun.Diget urun ise meshur Advancr Night Repair serum bu da bittikce aldiklarimdan.28 yasinda olup yasimi gostermememi bu seruma borcluyum.Tek sevmedigim yani Estee urunleri maalesef pahali.





Bir diger ugradigim kozmetik standi Mac oldu.Yazisini yazdigim let's skate far bazini, daha once hic farketmedigim belki de yeni cikmis Turquatic parfumunu ve Shell Frost cream base'i alarak alisverisimi sonlardirdim.Urunlerin detayli yazilarini musait oldukca yazacagim hepinize sevgiler.

No comments:

Post a Comment