Thursday, October 31, 2013

Ulta ve Drugstore Alisverisi




Ulta magazasini tartismasiz Sephora dan daha cok seviyorum.Bunun sebeplerinden biri Sephorada bulacagim hemen hemen her markanin Ultada bulunuyor olmasi.Her seferinde Sephora nin aksine pek cok tester ve deneme boyu urun veya hediye ile ayriliyor olmam.Puan sistemi ile her 100 puana ulasinca 3 $ indirim yapilmasi.Ayrica Sephoranin aksine sac urunleri ve drugstore urunleri de Ulta icinde bulunduruyor.

Peki Sephora ya neden gidiyorum? Bir kac sebebi var elbet Sephoranin kendi markasi, Mufe, Nars, Kat Von D gibi markalar Ulta da yok maalesef.Ayrica Clearance urunlere denk gelindiginde cok hesapli alisverisler yapmak mumkun.Puan sistemi burda da mevcut.Her 100-250-500 er puana belirli hediyeler veriliyor hediyeler her ay degisiyor.Iki magazayi da cok seviyorum ama itiraf etmek lazim Ultayi daha bir cok seviyorum.

Bu sefer alisverisimde Ultadaydim.Yukaridaki ilk foto ile basliyalim.Lorac far seti ile Too faced Natural Rebel setini aldim.





Alisvetisime Benefit set , allik ve Rockateur ve They are real Rimel setiyle devam ettim.Benefit ten bu  kadar cok alisveris yapinca iki adet Benefit makyaj cantasi da hediye olarak verildi.



Urban Decay makyaj sabitleyicisine ihtiyacim vardi ve iki adet indirimde lip glossu da almadan edemedim.Pop beauty oje ve balm set rengiyle ilgimi cekti.Iki adet tombul Pop Beauty kalem ruj hediye olarak geldi.Geri kalan urunler cesitli tester urunler ve son olarak pembe kucuk makyaj cantasi da Butter London marka gene Ulta nin hediyesi.




Gene bir kac tester urun ozellikle Lorac markasindan verilen baz beni sevindirdi.Essence ojeler ve gloss denemek
istediklerimdendi.Goz kalemi Too Faced aldigim set ile geldi.Rimel ve far Loreal markasindan.Icime sinen bir alisveris oldu ; )

No comments:

Post a Comment