Tuesday, November 5, 2013

Stila Alisverisi





Stila online alisveriste % 70 e varan indirimler yapti.Pek cok urune nerdeyse drugstore fiyatina sahip oldum !!! Stilanin bende cok ozel bir yeri var bence makyaj malzemeleri gayet kaliteli indirimde yakalanirsa kacirilmamasi gereken urunlerden.Ben indirimsiz yukaridaki farlari 22 $ dan almistim fakat indirimde denk gelince 4 $ dan hemen 4 adet satin aldim tum far koleksiyonu 9 adet bendeki diger 2 adet farla toplam 6 adet fara sahibim diger 3 rengi alip seriyi tamamlamak istiyorum. Resimdeki fondotenleri indirimden 5 er $ dan aldim.Kapatici 5 $ , tombul kalem ruj 8 $ , aydinlatici 5 $, 10 lu far seti 38 $.






Yukaridaki seti ise 24 $ aldim, yanindaki kalem seti sanirim 10 $ civariydi; mor kutuda olan krem allik seti 10 $ en sonuncu 3 lu krayon kalem set 8 $





Bu son resimdekiler de Stilanin yolladigi deneme boyu urunler, ruj sample ve tam boy urun hediyesi.Benim cok icime sinen bir alisveris oldu.Umarim begenmissinizdir! Sevgiler.

No comments:

Post a Comment