Thursday, November 14, 2013

Victoria's Secret Mozaik Far Sultry




Victoria's Secrettan uzun sure once bir set almistim.Setin icinden bu far cikmisti.Renklerini cok begensemde diger Vs urunlerine nazaran bu fari vasat buldum.Renk vermek icin ugrasmam gerekiyor fakat farlarla kesin hatlar yaratilmasi nerdeyse imkansiz oldugu icin bu far Smoky Eye uygulamasi cok guzel yapilabiliyor.Islak kullanimda renk artisi daha bir yogun.Tekrar alacagimi sanmiyorum fakat kulandigimda gordugum su ki ortaya gayet sexy makyajlar cikiyor kirmizi rujla bu farin yakistigini dusunuyorum.Keske renk verisi yogun ve urun bu kadar sert olmasaydi.Make up Alley de puanlamasi 3 olmus yani gayet ortalama alti
bir far.Ben kullanip bitirmeyi dusunuyorum sanirim bir dahada Vs mozaik far kullanmam.












No comments:

Post a Comment