Friday, January 31, 2014

Bitenler Ocak Ayi



Cok fazla biten urunum birikti uzun zamandir.Firsat bulup yazamadim fakat bitenler yazisini biraz daha bekletseydim ev cop eve donecekti.Yavas yavas yazmaya basladim hayirlisi:)


Ilk resimdeki ilk urun Dove Plum&sakura kokulu dus jeli.Erik kokusu hakim Dove markasinin diger dus jelleri gibi krem yapida.Begenerek kullamdim tekrar alirim.

Ikinci urun Redken sarisin icin olan seriden sac kremi.Saclarim sari iken cok faydasini gordum.Gercekten sacimi nemlendirdi renginde de duzelmeler sagladi.Tekrar alabilirim fakat artik sacim sari olmadigi icin bu seriyi tercih etmeyecegim.

Ucuncu urun ilk urunun aynisi o kadar sevdim ki ikincisini bitirmisim bu Dove un duj jellerini tavsiye ediyorum.

Suave hindistancevizli sac kremi.Bunu sacima surmedim acikcasi fakat Amerikada agda cok pahali ve gercekten acitmadan yapabilen pek kimse yok.Bende buraya geldigimden beri tras yontemini kullaniyorum zaten burda herkes ayni yontemi kullaniyor tuylerimde artis gormedim.Ben tras kremi yerine sac kremi tercih ediyorum veya Dove un kremsi duj jeli.Sac kremi cildi yumusatip daha kolay isinizi gormenize yardimci oluyor.Ben urunu sacimda kullanmadim o yuzden yorumlayamayacagim ama kokusundan memnunum.




Gelelim diger urunlere Tresemme  termal isiya karsi koruyucu sac urunu. Fiyati 5 $ dan az ucuz birsey fakat isi koruyucusu olarak ben en cok tigi markasininkini seviyorum yazisi arsivimde var.O urun acik ara favorim.

Ikinci urun Pantene age defy sac kremi.Fiyatina gore isini iyi yapan bir urun. Pahali sac kremlerim cabuk bitmesin diye gunluk kullanim icin almistim gayet memnunum.



Ucuncu urun Pantene sac kremi.Sac islakken kullaniyorsunuz banyo sonrasi kullanim icin durulanmiyor ucuz bir alternatif fakat benim icin number 10 mavi sisede satilan kremim yerini hic birsey tutamaz.


Curl &wavy markasindan postis ve citcit peruk turevi sac urunleri icin sac kremi bakim suyu .Bu urun dolanma, karisma tuylenme gibi istenmeyen durumlari ortadan kaldirip sacin omrunu uzatiyor cok yardimini gordum.






Son zamanlarda cok fazla sac kremi , vucut kremi ve yuz temizleme kremi bitirdim.Mevsimin kis olmasinin da etkisi buyuk tabiki.Extra neme ihtiyacim oluyor.Ilk bastaki urun Johnson's baby aloe vera ve E vitaminli vucut kremi.Bu marka benim en vucut kreminde ilk tercihim.Fiyati cok uygun nemlendirmesi cok guzel ustelik vicik vicik yag icinde birakmadan kolay emiliyor.

Ikinci urunde Johnson's baby lavanta ozlu krem diger kremden kucuk boyutta.

Pembe ambalajdaki krem Strawberry Champagne vucut kremi ucuz oldugu icin almistim bitirmek icin ugrasiyordum bir daha almam sanirim pek memnun kalmadiM kolay emilmiyor ve kokusu cok sentetik geldi.

GeleliM son urune; Pond's krem temizleyici gene uygun fiyatli gunluk temizleyicilerden fena degil performansi ortalama fiyatina gore guzel urun. 

Nihayet bunlarin cope gitmesine seviniyorum Nihayet yeni gelenlere yEr acilacak sevgiyle Kalin!

No comments:

Post a Comment