Monday, January 6, 2014

Yeni alisveris!!! 51 ci post!




51  ci postum nihayet! Yeni yaptigim alisverisim beni cok mutlu etti.Sephora da bu Kat Von D paleti gormus bayilmistim ama maalesef satilmisti ve devami gelmeyecekti.Fiyati 59$ olmasina ragmen ben e-bay den 80 $'a aldim.Fiyat farkina aldirmadim cunku bu paleti cok istedim resmen gozum kalmisti.Kavustugum icin cok mutluyum.







Ciate oje seti cok gozum kalmistI her gittigimde alisveris merkezine acikcasi elime alip bakiYordum fakat o gun pantolona Ihtiyacim oldugundan paralari harcamis bulundum erkek arkadasim kiyamadi.Bu seti, sephora paketi  ve buxom seti o bana aldi.














2 comments:

  1. Far paleti muhteşemmiş! Ben de uzun zamandır e-bayden alışveriş etmek istiyorum ama bir türlü güvenemiyorum. Bu ürünlerin sana ulaşması ne kadar sürdü?
    Buarada ikinci el giysi sayfama beklerim ben de: http://garajsatisim.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  2. Far paletinin ulasmasi 3 gunden az surdu fakat yurtdisinda yasadigim icin sorun olmuyor fakat Tr da hala alisveris yasagi var saniyorum. Ilerde cekilis yapacagim beklerim.

    ReplyDelete