Monday, May 27, 2013

Too Faced Beauty Balm



Son bir kac yildir renkli nemlendiriciler cok revacta. Bu konuda  alisveris severlerin bilinclenir daha saglikli seceneklere  yoneldiklerini gormek cok sevindirici. Fondotenin agir etkilerini bilmeyenimiz yok.Bu yuzden gunluk ve yaz  makyaji icin kesinlikle bu renkli nemlendiricilerden edinmeli.

Renkli nemlendiriciler icerigindeki gunes korumasi, cildi onarmasi ve cilt rengini esitlemeleri  gibi artilariyla beraber geliyor.Benim secimim Too faced den yana oldu. Too faced acikcasi benim elimin cok gitmedigi ama son bir yildir denemeye yoneldigim bir marka. Bu urunu cok basarili buldum benim aldigim urunun rengi nude glow.Bugday tenli ve  cabuk bronzlasan veya duzenli olarak solaryuma giren biri  iseniz  size  gidecek renkte  bu olacaktir.

Kesinlikle  bittigine  uzuldugum bir urun,Fiyatli olmasi  nedeniyle  gecen sefer alisverise  ciktigimda  daha ucuz markalardan baska nemlendiriciler  denedim ama  gercekten  hicbirinin durusu  ayni olmadi . Neredeyse  bitmek uzere  ve  resmen uzuluyorum gidip acilen  yeni bir tane  daha  edinmem gerek! 20 spf  gunes  korumasi iceriyor,Surdukten sonra  cok guzel bir glow isiltili gorunum veriyor ki gercekten bu gorunusu seviyorum.


Bu da  neredeyse  bitirdigim renkli nemlendiricimin kendi cektigim fotosu...




Urun degerlendirmesi yapalim:

Artilari: Yuze guzel bir isilti veriyor, isini cok guzel yapiyor kapaticiligi  BB  krem kategorisinde  iyi.

Eksileri: Yagli cildiniz varsa  kullanmamaniz gereken bir urun, kesinlikle ustune pudra  surulerek fazla  parlamasi kontrol altina alinmali.

Bir daha alir miyim:Fiyatini fazla buldugum bir urun fakat  bana guzel gittigi icin tekrar alirim.Keske  fiyati da  bu kadar  pahali olmasaydi zira oyle  bereketli bir urun degil.

1 comment:

  1. çok bakımlı ve seksi birisin sanırım..

    ReplyDelete