Monday, May 27, 2013

Benefit Fake Up!






Son zamanlarda Benefit urunleriyle aramiz iyi.En sonki alisverisimde  bu kapaticiyi  alip denemek istedim. Resimden gorebileceginiz gibi kapatici urunun ortasinda  etrafinda ise  bir cesit nemlendirici krem bulunuyor. Benim gibi  kuruya donuk karma  ciltliler  icin uygun bir urun. Goz etrafim genede kuruyarak bana zorluk cikarir  ben gercekten nemlendirme ozelligi  ile bu kapaticiyi sevdim, kapaticilik orta derece mutlaka leke ve izlerin ustune uygulanmissa pudra ile sabitleme  yapmak lazim. Bendeki medium 02 numarasi.Tavsiye edebilecegim bir urun.




Urun degerlendirmesi:

Artilari: Urunun ambalaji gercekten cok cici .Benefit ambalajlariyla unlu zaten.Nemlendirme+kapatici ozelligi guzel,cizgilere  dolmuyor.

Eksileri: Maalesef fiyati cokda ucuz  degildir ama denemek icin aldim fakat  memnun kaldigima gore  sanirim fiyat artik sorun olmaktan cikti.

Bir daha alir miyim: Evet alirim zaten urun cabuk bitecek gibi degil bir sure yenisine ihtiyacim olacagini sanmiyorum.

No comments:

Post a Comment