Saturday, June 29, 2013

Estee Lauder Lipstick #Melon





Bir  gun eski ev arkadasimla alisveris  merkezinde cilginca  kendimizi  bir magazadan digerine atarken (MAC-Sephora-Victoria's Secret)  sanirim   JC penney veya Belk idi hatirlayamiyorum Estee Lauder  standlarindan birinin onunden geciyorduk aniden gozlerim kamasti.Renk renk  cok sik ambajlariyla Estee rujlar  gercekten alimliydi. Ama biz  aydinlatici, highlighter  arayisinda  idik ve ya MAC  ya da Victorias secret  arasinda  secim yapmamis  gerekiyordu ki Sephora da  niyese  bir turlu istedigimizi bulamadik...

Neyse  ben standin  onunden gecerken dayanamayip Melon rengini elimde  test ettim. Sonrada  klasik kozmetik avimiza  devam ettik. Gezdik dolastik cok iyi hatirliyorum Victorias secretin aydinlaticisinda  karar kildik her ikimizde  birer tane edindik ustune  baska  urunlerde  alindi ayni magazadan... Alisverisin sonunda  farkettim ki elimden silmeye  calistim ruju ve  gercekten kaliciymis  renginede  bayilmistim zaten , hemen arkadasima  Estee ye  gidiyoruz  bu ruj alinacak dedim. Kizi da  surukleye surukleye Estee ye  goturdum. Neyseki  kozmetikte  benim gibi  cebindeki tum parasini bitirene  kadar rahat edemeyen tiplerden degil  genede  Urban Decay in Naked 1  ve  2 yi ayni adinda  koleksiyonuna katacak  kadarda  kozmetik  sever! ( Ben Naked paletini almayi reddeden  bir  kisiyim nedense... heleki  iki paletinde  tonlarini birbirine  yakin gorunce  asla  ikisinide  edinmezdim diye dusundum... Fakat  seveni  bol tabi.Bana fazla ! dogal tonda  geldikleri  icin  Urban Decay in renkli paletleriyle  aska yasariz  genelde...

Gelelim Estee ye.. bu ruju hemen kaptim  tabiki. Zamanla kullandikca  gordum ki  kokusu rahatsiz  edici. Migreniniz  varsa  cok kotu  bir tetikleyici. Urunu almadan once koklayip  alin bunun disinda  kalici, Melon rengi zaten muhtesem bir seftali rengi, ruj kremsi yapida  keske  su koku  durumu olmasaydi cok nadir  kullaniyorum malesef. Korkudan diger  renklerine  elim gitmedi  su parfum olayini  rahatsiz  etmeyecek  duruma  getirseler gercekten  her rengini toplayacagim fakat  su durumda maalesef  kara  listede  kendisi.

Temptali da  urun swatchi  su sekilde.Renk ortadaki  gibi


Benim cektigim resimlerde  ve  dudagimdaki swatchi  urunun su sekilde







Okudugunuz  icin tsk ediyorum sevgiyle  kalin.

No comments:

Post a Comment