Saturday, June 22, 2013

Benefit Some Kind-a Gorgeous Fondoten



Benefit some kind-a gorgeous  fondoten i ilk kez  bir blog da  okumustum. Guzel yorumlar  alinca  bir hevesle  gidip  hemen edindim. Benefit  urunlerine de  agirlik vermek istiyordum acikcasi.Urun karma  ve  normal ciltler  icinmis, kuruya donuk karma  cildim oldugu halde  urun hakkinda  pek  bilgim yoktu almis bulundum.Cildiniz  kuruysa  almayin.Kendinize  yazik edersiniz  cildiniz  kurak  topraklara  doner benden soylemesi.

Urunun ambalaji bildik benefit  cicili bicili. Zaten sirf bunun icin vurulup almis  bile olabilirim. Kozmetik  alisverisini maalesef  duygusalca  yapan biriyim. Alirken ne  dusunuyordum kimbilir:))

Gelelim urune.hafif kapaticiligi az olan  bir urun. Yuzunde  fazla  problem olmayan kisilere  uygun.

Bunun disinda  urun  compact fondoten kutusuna bakinca  farkettim ki urun cok az yahu. Soyle  adam akilli  kullansam 2  aya  kalmadan bitecek. Neyseki kendisini hic mi hic sevmiyorum ki bitmesi olanaksiz gibi.Tek sevdigim sey kutusu.Bendeki rengi medium. Light -medium-dark seklinde  3 rengi var.

Soyle  make  up  alley de  dolasirken yorumlari okudum da ; urunun kokusundan  rahatsiz  olan bir ben degilmisim! Hic  bugune  dek  kozmetik urunlerin kokusundan rahatsiz  oldugumu bilmem ama  bu urun aman Allahim boyle  parfumlu falan degil gayet  garip bir  sekilde  koku  barindiriyor. Boyle  sentetik bir koku sanki beni cok rahatsiz  etti.

Bu urunu neye  dayanarak aldim gercekten bilmiyorum kutusu  haric  hic birseyini sevmedim tez  zamanda  bitirilip bir daha yaninda  gecmemeli!

Benim bu kadaR nefretime  ragmen urunun sevenleri de  mevcut. Yuzunuzde  kapatmaniz  gereken fazla  birsey yoksa, agir  fondotenlere  alternatif  birsey ariyorsaniz  urunu almadan koklayabilecek durumda  iseniz, cildiniz  kuru degilse bu urunu deneyebilirsiniz.

Hepinize  sevgiler okudugunuz  icin tsk ederim.






2 comments:

  1. bunun deneme boyunu almıştım daha denemedim bile.. ama cildim karmadır uyar sanıyorum bana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sana uyacagini dusunuyorum ama kokusu cok rahatsiz edici. Bilemiyorum urunu bir kokla istersen;)

      Delete