Thursday, June 27, 2013

Tigi Rockaholic Rock My World Smoothing Cream.



Tigi oyle  bir urun yapmis ki... bende  bagimlillik yapti. Saclarimi sariya boyattigimdan beri cok fazla  sac bakim urunuyle  hasir nesirim. Gercekten dostlarimin uyardigi  gibi  sari  sac  cok pahaliymis! Urunu  ULTA  magazinda  klasik alisverisimi yaparken indirim reyonunda  gordum. 10 $ idi  , madem bu kadar  uygun fiyati bir sans  vereyim  10 $ dan  ne  kaybederim ki  diye  dusundum. Urunun orjinal fiyati 20$  fakat Amazonda  10 -11  $  civarinda  satilanlarida  gormus  bulunmaktayim.

Saclarim  duzlestirdikten sonra  elektiriklendigi icin urunu elektirigi  almasi  icin kullaniyorum. Kesinlikle  cok hos  yagli olmayan ama cok yumusak bir  bitis  verip o kucuk  havaya  dikile saclari  sabitliyor fakat sertlestirmeden!Kesinlikle WAX  gibi yapis yapis  bir urun degil.

Fakat  arastirmalarim uzerine  ogrendim ki  urun aslinda  heat  protectar  yani isi bloke  edici bir  urunmus. Ayni sac  serumlari gibi ama icerigi  krem  yapida. Islak  ve  kuru sac  kullanilip ardindan  sekillendirme  islemini  yapiyorsunuz. Ben bu sekilde  denemedim fakat  bir tasla  iki  kus  vurmus  olacagim, hem anti friz hemde  heat protector  olarak kullanabilecegim  bir  urun.

Bu urunu eline  alip soyle  bir  deniyen  arkadaslarimdan vurulmayan kalmadi. Herkes  adini  not  edip  ardindan dogruca  TIGI  yi bulabilecegi  bir  magazaya  dogru  kosar  adim ayrildi :))
Cok fazla  olumlu  tepki duydum ki ben bagimlisi olmus  durumdayim bu urunden stok yapasim var.






Eger  online  alisveris  ediyorsaniz bir dahaki AMAZON  alisverisinizde  bu urunu de  sepetinize  ekleyin. Hem  fiyati  cok uygun hemde  oyle  guzel ki bagimlisi  olmamak isten degil

Urunle  ilgili  tek bir  kusur  bulamiyorum acikcasi , siddetle  tavsiye  ediyorum.

Okudugunuz  icin tesekkur  ediyorum.

Sevgiler...


No comments:

Post a Comment